I`m back!

Har inte haft lust ork eller nått me bloggen att göra nu ett "litet" tag :)
men i morse när jag låg och halv sov vart jag sugen på att blogga! får se hur länge det håller i sig :)

Livet ser väl ut som ett svensson liv fortfarande, jobbar på mocca för fullt 6-7 dagar i veckan, är hos min älskade sköthäst 4-5 dagar veckan sen blir det en hel del festande me, som alltid.. kommer nog aldrig växa ifrån det.. iallafall inte från sälen ;)

Idag blir det kvälls jobb, får se vad som händer innan åker nog till pappa och sätter mig i solen om vädret tillåter vilket jag verkligen hoppas på.. :)

Allt känns rätt bra faktiskt, men saknar australien resan sjukt mycke måste jag säga, att möta olika personer hela tiden, ha fullt upp, aldrig tråkigt(förutom vissa dagar på farmarbete) men livet gick inte som på ett schema utan det hände nå nytt nästan varje dag.. bara ha 5 minuters gå väg till en helt underbar starnd me blått varmt vatten å roliga vågor.. hmm.. kanske borde planerA in en resa snart igen dags att börja spara pengar..:)

Pratade me sandra idag, och kollade på mina samtals tider med min nya telefon och det visade sig att jag har ringt snart för 20 timmar utgående och fått samtal samanlagt i 5 timmar, ska jag känna mig utnyttjad?! haha ja d tycker ja..:P haha men vad gör man inte ;)

nä dags att duscha, å plocka lite ilägenheten så att jag får nått gjort denna dag innan jobbet :)

å ännu en dag mindre till idre yran och skirocken nästa år som ja längtar som jag längtar..:D



Om ni undrar vad det blåa ljuset är så är det mitt å sandras vett och motta:D
När alkoholen går in så åker vettet ut å det kan ja säga att det fanns det inget av i sälen ;) haha
å motta, d fanns det inte hellre nått av i sälen på nått vis..:D hahah

Nästa vecka kommer mina underbara brudar malla å snadra hit..;) som vi ska ha kul å svina.:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0