Nu snart ä de MINA!!!=)

Ska börjaatt tacka Märy för att hon gjort min blogg finare å att hon gästbloggat lite..;) du ä så välkommen så å gästblogga här ibland å underhålla lite..;)
Å ja, ja ska börja använda min resedagbok nu som märy fixat..;)
hehe

Men va på stan me "klicken" å helena ida.. första gången på hur länge som helst så hittar ja HUR mycke snyggt som helst.. å ja ska ¨åka iväg så ja får inte köpa nått..=(
men ska nog elelr ska köpa 2 saker i morron som verkligen hoppade rätt in i hjärtat på mej på en gång..

                      
Jacka från Vila bra mycke snyggare i verkligheten               nå liknande ja letat hela våren å sommaren, å nu finns dom

                                                                  Dom här grejerna måste bara in i min garderob te ja kommer hem..;)

Natti natti för mej göttans fölk..;)

btw så hålelr ja på å gör TÖRKÖTT, hoppas d går fort så götta..;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken fin blogg du fått......ascoooola bilder..!! snygg du är tjejen..!!

Kram Kram

2008-09-10 @ 15:14:39
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0