Nu är dom MINA!!!!=)

har hänt en del ida..;)
först får ja inte va kvar på mitt schema utan blivit en del av specialen ida.. tråkgit å inte va me helna måste ja säga..=(
men men ä bara 7 arbetsdagar kvar.=)
sen snabbt hem från jobbet in i duschen sen komemr pappa å vi ska lämna in henry(min bil) på lagning så ja kna sälja honom! så nu ä ja bil lös..=( känns lite tråkgit å jobbigt..
sen så snabbt ne rpå stan köpte min underbara jacka å skor.. tänkte attr ja skulle köpa å prova de hemma lite å se va ja tyckte om d då.. så ja kna betsämma mej för m ja ska ha d kvar eller inte..=) d kostade ju en del om man säger så..
Så nu sitter ja i mina nya skor å njuter.. okej lite ont i fötterna har ja nu, men man får väl bara bli van.. ;) hehe
jaha sen ska va dags å åka ut te stugan för mamma fyllde år, GRATTIS, åt massa götta..;)
ska ta å krypa ner snart känner mej lite sliten plus att ja inte har nå bättre för mej..;) hehe! måste ju njuta va mitt dun täcke nu dom sista dagrana..:D
hehe!

jaja nog om dagen hej svejs!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0