En Sorgset Farväl!


Vänner För alltid, vi kommer alltid att hålla ihop hela livet!


Har nu sagt hej då te en av mina bästaste bästa vänner, sändy..
Ingen av oss ville äsga hej då på riktigt å inte ville vi fatta att vi inte skulle ses på så länge..=(
d ä sne i fredas ja har börjat insett mer å mer att ja ska åka att ja inte ska kunna träffa dom här underbara personen på så länge..:( ja vet att tidne kommer gå fort å att ja kommer å ha d så himla bra.. men ändå.. ja kommer ändåinte kunna ta bilen å bara åka te mora som ja bestämmt dagen innan å så!
Sitter nu å lyssnar på min å sandras musik  å allt känns bara så gör drygt!
Men har haft en toppen helg å vi får höras på telefon!!
Kommer skana dej som en idiot ska du veta shit!! ja hoppas du kommer te thailand å möter upp mej!


Förra veckan va ju Märy här å då hade ja inte ritkigt uppfattat att ja skulle åka.. men fan henne kommer ja inte få se nå mer.. hur fan ska ja klara mej utan alla er?!

Kommentarer
Postat av: marie.

men usch, nu blir ja också lite lessen, jag som hela tiden sagt att du ska dra, att de kommer bli en grym resa o att du inte kommer längta hem. klart du kommer längta ibland, men vi finns ju kvar, allihop här hemma under hela tiden, glöm aldrig de elin! o njut riktigt av din resa, de kommer verkligen bli ett minne för livet!

2008-09-21 @ 15:50:17
URL: http://maarylou.blogg.se/
Postat av: sandra

Nu börjar de kännas på riktigt. Och på vägen hem tänkte jag bara på allt sjukt roligt vi gjort tillsammans i alla år. Jag hoppas att din resa kommer bli helt underbar. Sen när du kommer hem igen så får vi ta igen all tid vi missat. Fan va jag kommer sakna dig Elin.

2008-09-21 @ 20:07:34
URL: http://budsandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0