Sälen!

Tänkte äntligen bjuda på lite kort å information om den bästa helgen i mitt liv..=)

Den i Sälen..
delade stuga me kusin jonas, lilian, marie, sandra, hanna, danne, peter, å kiss..=)

känns som om att ja inte behöver berätta nå, för d har en så himla mycke roligt, men ni som inte va me komme rinte tycka att d ä lika kul så ja skippar att barätta, å förresten "d som händer i sälen stannar i sälen" har ja hört att d finns nå som heter så ni får bara skylla er själva att ni inte va me..=P


haha sandras present som alla i stugan verkade ha mer eller midra kul me.;P

haha 07.15 fredag morgon i solen, kan d bli bättre?!   ;)

hahah fylle sandra =)
 hahah bulan sitter å mobbar ut norsken(han i blått), men norsken kunde äta å sova samtidigt, roade hela stugan ett tag, hahahaha!



Hahaha ni ser ju bra på bilderna hur kul vi har haft d, å roligare skulle ni ha tyckt om ni va me dit ni me..=P
haha!

tack för en underbar helg mina vänner;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste du lägga ut alla bilder som jag ser/var aspackad på. Ska rota bland mina gamla bilder & lägga ut nå fult på dig. hahaha

2008-05-03 @ 18:42:56
URL: http://ssandy.blogg.se
Postat av: addan

oj vad med kort...

2008-05-12 @ 17:02:02
URL: http://www.addan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0