Längtat så fruktansvärt!!

efter att få ligga å steka i solen å bara njuta..;) har gjort d hela helgen hur skönt som helst..=)

Har även längtat efter att få börja springa på träningarna igen å röra bollen me foten utan att mina knän å lår säger nej å att ja knappt kna sparka.. så ida hra ja sprungit å sparkat å haft mej men tagi d lugnt=) hur kul som helst..=) va så varmt så man avrt helt slut..=)
match på onsda ska spela då me om inte mina knän stoppar mej i morron..=)
ska te napprapaten i morron ogen får se om ryggraden rört sej igen å hur mina onda muskler mår..=P

ska te Ljusdal på tisda på utbildning å på torsda åker ja troligen te mora å hälsar på snadra å bulan å gänget..=)
ska bli skönt å komma här ifrån å mysa lite..=) hehe! men inget ä 100 bestämmt nä..=P

Ida fyller kusin Bell år Grattis Grattis..=)

har väl inte driekt hänt nå mer i mitt liv den här helgen..=P

Vart rätt ställd i natt av ett sms..

Kommentarer
Postat av: Bulan

vi kan åka ut och fiska då sandra jobbar på lördag, om du inte har något annat planerat! hejsvejs!

2008-06-01 @ 21:14:03
URL: http://buuluu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0