underbara dag!!

när ja drar upp mina persienner i morse ä d vitt ute.. av lycka springer j ut te jobb bilen å ä överlycklig å inte nog me d d har inte slutat snö än heller..=) d har kommit över 2 dm..=) å mer kommer d bli ska dra in en snö oväder över svealand som heter tuva eller nå sånt..=) jihu!=) massa snöö..=)
så efter jobbet ida hade ja å ankan min38 åriga super arbetskamrat/festkamrat å ha snöbolls krig..=) haha hur kul som helst..=) vem orka bry sej om hur gammal man ä!?=)
'sen for ja ut te stallet å red på banan å ada min lilla älskling gick hur bra som helst ä så nöjd över ridningen ida..=)
åkte te ica för å hälsa på fia(adas ägare) å lovis..;P
snacka lite skit å planerade lite inför älgmiddagen te helgen, vi har inte ens betsämmt datum ritkigt än..;P haha eller om vi ska äta freda eller lörda..;P ja men d ä ju bra eller hur..=P
sen fick ja träffa lovisas kaar?! å han sa på en gång jaha så d ä du som ä snusk elin..?!:P
ja har lyckats fått d smeknamnet nu pga alla mina roliga sms ja skcikar..=) hehe men man får ju sej ett gott skratt iallafall..=P

har lyckats fått lite träningsvärk ida, i rumpan, baksida lår å skuldrorna..=) d ni..:D tog i lite extra..=)

har stallet på sönda me..=) trevligt trevligt..=)

hmm, har ja nå me rpå hjärtat trp!? hm! näe..=P
hej svejs..=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0