planerna..:D

vart inge styrke pass ida utan en promenix på 6km me släkten.=)
fick lite bråttom i tvättstyugan när morbror å lillan fårgade om ja vill hänga me..=)
men ja hann..=)
så ja å ida gick å prata om våra planer..=)
å nu ä nästan allt färdigplanerat..=) skööönt..=)
va hem te mormor å åt mcka å snacka lite skit.. me henne å moster=)
sen så ska ja å marie ivä'g å handla nu sen ska vi se på film..=) blir a night at the roxbary eller va den heter eller mr beans film.. hehe! sen blire coyot ugly.. underbar film..;)

Kommentarer
Postat av: e.

hur tycker du att den perfekta balklänningen ska se ut? Du kanske har någon egen favorit? Kolla in min blogg och kolla in klänningarna jag lagt upp för jag behöver lite vägledning över hur min klänning ska se ut :P

ha en fin dag :)

2008-01-27 @ 16:49:13
URL: http://kattig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0