jag å min bästis..=)

har variot hos min mormor nu min bästis..=) tillbringat mycke tid me henne å vi kna sitta å prata om allt å diskutera å allt ä så härligt..å att hon bor 30 sekunder från mej å vill se samma program som mej ä väl ett plus i kanten..=)
vet inte va ja skulle gö utan min mormor å ja vill inte veta hur d kommer bli sen heller...

vi har iallafall ätit pizza pratat, kollat på lets dance mm..=)
å hon har nå nagellack som luktar jätte gott, ena luktar vanilj å andra ros men je tycker d luktar godis..=)

image247

fullt upp i morron ska fixa vinden sen ut te valbo sen stallet å sne ska ja träffa kusin ida om d inte blir för sent oj ja ska ploca undan julsakerna me..=)

på månda börjar ja plugga igen ska bli kul å ja hoppas att allt ska gå mycke bättre nu!!

undra vilka alla 69 läsare är den 8/1?! nån som vågar erkänna?! määry du behöver inte erkänna du har kanske varit in 20 av dom gångerna?! eller..:P hahaha!!
saknar dej som sjutton vännen.. ska åka hem snart tror ja å bara njuta av all snö fats d¨måste ju määry va ledig hon me annars ä d ju inge kul..;)

hmm har ja nå me rpå hjärtat tro?!


lägg dags nu iallafall söv göttans..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0