ännu en måndag gjord!

skulle va gullig å möta mmarie på tåget ida, för d skulle komma in runt halv 4.. ja försöker ringa henne men tror såklart att hon inte hör som vanligt å skcikar sms men inge svar ja går te tågstationen å står å väntar så ringer hon upp å säger att hon ä hemma.. hmm.. taskigt av henne..=P

ja hatar skalbaggar små äckliga, silverfiskar ängrar åa llt va sånna där äckliga saker heter hitta nå äckligt litet djur på min morronrock i morse å d har kännt som om d har krypit på min kropp å i min hårbotten hela dagen så nu blire storstädning me klorin å allt fy fan!!


haha hör nån prata i trapphuset nu så börja ja tänka på min å nisses lägenheten då den där svartkl'ädda tanten stod å prata me gubben brevid oss å ville komma in vet inte hur många gånger hon stod å skrek å prata å ville komma in å en gång berättde hon allt om deras förhållande te mej hehe! d va tider d..=P

dags å sätta igång å städa.. ja å marie ska iväg å träna sen..:D ä så skönt å komma igång å ja ä så otroligt motiverad så d finns inte..=)
å träningsvärk som heter duga har ja i låren ida.. ja förstår inte ja har sämst muskler i ryggen å bäst i benen å såklart så får ja träningsvärk i låren men vaderna då?! haha
blir muskelpass i morron igen götts..;)

japp slutskriviet just nu..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0