Pantertanterna

mamma å hennes gäng om brukar träffas å gå ut ä på g ida..=) så ja ä hundvakt ida.. så vi får se va ja hittar på går väl upp te mormor antar ja!

har kutat i valbo ida.. hittat lite underkläder å äntligen lämnat in min telefon på lagning å va får ja för låne telefon jo en jätte gammal nokia som inte har nå färg "svart/vit" elelr ska man säga grön/svart kankse-??
å inge kamera snacka om stenålders telefon! å nästan alal mina nr ligger på minnes kortet jihu! tur mamam köpt ny telefon ida så ja får hennes gammla så länge tack å lov..=)

snart 9 veckor kvar..;)

ska få en inne boende i evckan me..;) hehe! ska bli trevligt..;) men marie d ä du som ska laga dina super måltider d vet du va?!=P
haha!

har svin ont i tyggen än.=( ä skit drygt!!

jaja!
kanske ska gö nå me sitt libv???

Kommentarer
Postat av: bulan

tack tack! skysst att inte nämna mig i din blogg!!

2008-02-17 @ 11:06:40
URL: http://buuluu.blogspot.com
Postat av: Marie

Klart jag kommer;) Nått ska du väl ha för att du ska behöva stå ut med mig, haha

2008-02-17 @ 16:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0