otrevliga personer!

mamma ringde siba eftersom d ä fel på min telefon än å dne har varit på lagning 3 gånger för samma sak men tyvär så har ja träffat på samma kille som jobbar där som ä så fruktansvärt otevlig å körd i skallen! dom andra ä hur trevliga å förstående som helst han fattar nada å stirrar på en som om man ä blåst.. men ja kan ialafall va trevlig mot mina kunder..
å sen när ja säger att  dä fel på mickrofonen å högtalaren å dålig mottagning nä men då ska karjäveln kolla på mitt minnes kort öö okej ursäkte!!! han fick hela min dag förstörd ä så fruktansvärt irriterad på dne kaarn! blä!

så ja fick tröst köpa ne parfym ida bara för d , lite tröst shoppping..=) en mexx parfym
XX by mexx Wild..;) luktar nästan som en parfym ja brykar låna av sandra.. som ja ä helt förälskad i..;)
pasar bra te sälen..;) hehe!

nu ä d inte långt kvar..=)

d som kommer bo i stugan ä : jag , marie, kusin  jonas, lilian , sandra , hanna , lillbud/kiss å LP å knaks een till?!
ska bli såååå kul..=)

men först måste ja se fram emot morron dagen då ja ska klippa mej.. undra hur d blir..
svar på kommentaren: ja vet inte alls får se va frisören säger!

har fullt upp nu
i morron:
jobb, frisör sola träna kita på stan kankse
onsda: byta te sommar däck? sola, åka te valbo me min jävla telefon, ta hand om ada städa packa packa bilen hämta grejetr hos kusin å marie..
vet inte hur ja ska hinna me allt om ja ska va ärlig?!  uscha!

men kul ska ja ha!=)

så äd  nu ska ja ta d lugnt å kolla på tv..=)

underbara vänder ..
å ja har önskat sol hela helgen å eckan så ja kna sitta ute i stolen å ta mej en öl i stolen..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0