äntligen..=)

har pappa fått igång mitt internet igen..=)
å sälen har ordnat sej..;) sandra å hennes gäng flyttar in te mej..=) snacka om toppen..;)
så ska vi fira sandra å sen blire ju ännu en gång
"festar du så festar ja d blir nog fan fest varje dag" eller hur sandra din å min låt..;) hehe!

varit te kiropraktorn kan lova tt ja har ont i ryggen ida shit.. hoppas den håller sje ett tag men bör nog gå dit efter sälen me..=) hehe!
ä bara knappt 8 dagar kvar innen ja åker mot sälen längtat efter den här helgen så länge nu..=)

varit å hälsat på papap å viktor ida me..=) trevligt..
måste plugga lite matte nu för ja ska ha prov på månda..=( hmm..
jaja!

2 dagar innen helg ja längtar verkligen..=)
nog för att ja fick en sov morgon den här veckan..=)
har gått på kurs me jobbet så ja började kl 10..=)
satt inte helt fel..;)
image244
vänner för alltid.. =) du ska veta hur mycke du betyder för mej å hur glad ja ä att ha de min bäste vän!!

förresten ja aknske ska återupp ta min fotbolls kariär..;) d ni..;) haha i ett korpen lag men skalpigt göt kul har saknat d som tusan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du vet att du är min bästa vän oxå :) Vi ska ha skitkul!!!

2008-04-17 @ 08:45:45
URL: http://ssandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0