toppen helg

tror inte at en helg kan bli så mycke bättre;) massa kompisar som man träffat å haft hur kul som helst..=)


fredas: ja marie va ut te stallet å tog en promenix me ada sen hämtade vi upp snadra p mickan på tågstationen för att sedan gå en rpå stan;) hittade en hel del kläder..=)
sen hade mickan ås andra bestämmt sej för att ta en öl så ja å marie satt brevid å tiottade på..;) Sen for vi te valbo kikade runt lite lessnade rätt fort å vill hem te mora.. så vi tog bolaget å en snabbis på ikea..
världens flumm på vägen hem less på alla låtar mycke skratt å allt..;)
när vi väl kom te mora började å snadra me en cider direkt å gjorde oss lite snabbt kladra för att åka hem te danne.. där dom spelade d där gitarr spelet.. sen for vi te wasa för att lida lite me mickan å dött som fan va d där så vi gick te lilla där d va lite emr drag!=) hade kul för första gången på lilla=) adde trapp å bulan sjöng kareoke me..=) modiga dom..=) sen vart d hem gång å sängen efetr ett roligt samtal me marie som ingen av oss har så mycke minne av=P

1.mickan sandra jag 2.sandra å marie 3.mickan å jag 4.sandra mickan å jag 5.mickan 6. sandra mickan å jag 7.bulan å adde övar sej

1.mickan snadra å jag

lörda: vaknar upp blir pizza.. sen ner te bolaget efter lite slappande i soffan.. sen te gesunda å sollerön.. sen willys å sist av allt snadra å trapp..=) kul å träffa på dom lite..=) sen vart d förfest hos sandra å bulan så då kom sandra, trapp,  kiss, jocke ,johannes å snadra å jag då..:P vart lite roliga bilder heheh.. va ju inte igår men träffade d där gänget.. sen for vi ut te vika däre man sprang omkring å träfafde lite roligt folk..=)
sen efetr ett tag vart d wasa så då träffade ja på en hel del roliga å trevliga personer igen..=) sandra stack hem men ja stannade sen fick ja lov gå hem själv men d löste sej me ett samtal..=) då va d inte lika trkgit längre.. hehe!

1.trapp å kiss 2.jocke kiss som nyper sandra i röven å snadra får ont..:P 3.sandra jag snadra trapp å kiss 4. jag snadra trapp å kiss bakom ja å snadra ä dom ända som inte märker att kiss å bakom..haha 5.sandra å kiss


igår for ja ner te gävle igen å ida har ja vart i stallet red ada ida me får se om ja får nå träningvärk..:P hade bråttom hem för att gå på min sminkkurs på make up store.. liten grupp å mycke lärande fick hjälp å prova på altl dom lärt oss..:D längtar te nsta gång..;)

saknar er massor me brudar.. tomt utan er nu.. haft d toppen me er..;)

www.ssandy.blogg.se

måste ju erkänna en sak.. fick ju inte träffa en person iallafall som ja brukar..;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0