Kontakanons!

Hej jag är en tjej på 20 år som söker kanske just dej!?
Jag är en väldigt glad person som flänger omkring lite hit å dit..=)
Eller mest till dalarna upp och ner..
Jag bor i gävle men har bott i dalarna i 7 år.. Kommer från gävle fr¨ån första början!
Har heltids arbete..
Mina intressen är Festa,tycker även om mys kvällar,  va me kompisar, träna(kommer bli nu), stallet. mm!

Söker dej kille i liknande ålder!


Här kommer några kort på mej hör av er om ni ä sugna;)

Själv tycker jag att jag är oemotståndelig, ni kna ju titta å se själv..;)

image168image169image170
image171  
kort 1: det är jag
kort 2 och 3: jag i sommras
Kort 4: jag på fest å är full


Hör av er =)




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha du är klockren Elin :p

2007-09-28 @ 17:11:41
URL: http://linnea.stjernstedt.net
Postat av: Elin

vilken pudding. :P

2007-09-28 @ 19:26:40
Postat av: Urban

Hej jag heter urban och tycker att du elin är en stjärna på himmeLen! Ja leser din blogg varjje dag och insisisterar på att du är den bästaste tjejen i hela världen!!! <3 Vi har ungefär samma interessen, jag gillar hestar helst på mackan :) är rök och spritfri (inte), doktorn säger att jag är snäll. Ring mig så får jag ditt nummer pusskramsex URBAN!

2007-09-28 @ 19:36:12
Postat av: Maria

ooh vilken pudding , dig skulle man inte tacka nej till ;) haha

2007-09-28 @ 19:47:46
Postat av: Buzz Lighters ärkefiende ;)

Klart du är oemotståndelig är ingen som skulle tacka nej till dig.. Du är alltd världens sötaste.. Nästan iaf..;)

2007-09-29 @ 12:08:44
Postat av: sandra

Va söt du var som gammal elin :) haha

2007-09-29 @ 16:16:15
URL: http://ssandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0