Jag dansar aldrig nykter!!

Om jag inte går här hemma me persiennerna nere men annars dansar ja aldrig nykter!

Går dagen började me ett katastrof schema ingen åkt tid över huvudtaget så d vart sen lunch på 20 min slutade 20 över 4 me.. uscha! men d gick bra!
"men nån har ju skrivit 2/6 här ... men d ä ju ja" hahaha d va ett bra avslut på dagen då körjournalen skulle skrivas i ja å elin skrattde så mycke så vi kom knappt ut ur bilen..;p

sen när ja kom hem hoppa ja in i duschen sen åkte ja å marie ut te valbo en sväng.. köpte 2 linnen å ett programm där man kan göra sina egna ringsingnaler förkorta låtar å sådär för 9 KR! hahah troidde den skulle kosta 50 å då va d nedsatt pris redan haha! har kostat 200 från första början=) snacka om klipp..;)

Sen åka vi te willys å handlade lite, va helt slut när ja kom hem av veckan å min förkyldning den har tagit alla mina krafter!så seg va ja å göra mej klar å sen kom marie hit så skulle ja börja sota mina ögon som ja lärt ej på min smink kurs..=) å ja vart ritkigt stolt över mej sjkälv för d vart snyggt ja klarade av att göra d..;)
 snacka om att den va bra att gå på lärt mej en massa, men tar där emot längre tid å göra mej klar om ja ska nånstanns..=)
kom iväg te elins grannes förfest sen, kom 2 killar dit som ja å elin kännde igen sen jobbet..=P haha!
satt där å drack å hade ritkigt kul=)
sen gick vi ner te slicken å mötte upp oscar å gick in, höll till på dansgolvet hela natten lång, kan ju inte påstå att5 man ä duktig å dansa håller mej hellre te bugg..;p haha!
Men hade ritkigt kul!=)
sen vart d hamburgare utan kött men me räksallad iställe..;) götta,mumma!
å hem gång me massa snack!hehe!

sisat dansen igår me elin så kom en kille fram "hej får aj dansa me nån av er?"
elin: "nja vi dansar me varann"
hahahahha!

blir nog bio me marie å kanske nån mer som har lust å följa?! å låna ice age 2 ;)
ska bli skönt me en lugn kväll å fest nästa freda igen!

sitter nu å väntar på att en vimmel bild ska komma ut.. vågar man se?!=P hahah!

toppen kväll, ska dona här hemma nu sen blire stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0