jag är Bäst i världen!

enligt min lillebror..;)
pappa ringde när ja va i stallet ida å berättade att viktor hade suttit ida å berättat vem som han tyckte mest om i hela världen å då låg ja på FÖRSTA plats! snacka om att jag ä stolt stora syster å världens underbaraste lillebror..;)
på hans andra plats kom han själv å 3e hans mamma å 4e pappa stackars pappa..;P

image191
va hem te pappa å åt middag ida älgstek å potatis å god sås hur mumam som helst har bnog inte ätit sådär mycke på hur länge som helst!mumma götta!
pappa sa att han älskade emj mest i hela världen ida me! ä hur skönt å höra som helst.. i min familj så brukar vi inte säga d tilöl varann för vi vet om d vilket fall emn ä skönt å höra d!
ska te pappsen å hans familj i morron igen..;)

gick bra i stallet ida, ada börjar sköta sej ritkigt bra=) ä så kul när d går framåt..=) vart skrämd av ett rådjur ida me men han bara stpg å glodde på oss å va nog mest rädd!

image192

ja saknar orvar!men snart kommer han å mammsen ner!
saknar vissa is ärna me! ä ju hundra år sen ja träffade er nu! vill hem en skvätt snart!

image193

haft myskväll em marie ida å sett hip hip hoira å skratatt å snacka massa skit sen så klart sätter vi på en te film å somnar båda 2..;P hahah dsnacka om utarbetade personer..;P
tack för en härlig kväll ändå bruttan..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0